Problem

Privreda u nasoj zemlji je na koljenima.Mala i srednja preduzeca pogotovo. Ugostiteljstvo i turizam mogu zaboraviti na sezonu.Medjutim, svi su zaboravili na kolateralnu stetu obje djelatnosti - muzicare. Iako su rijetki oni koji iskljucivo zive od gaza i svirki,nas ima,postojimo i nemamo dodatnih,odnosno "sa strane" prihoda.Onog momenta kad su zatvoreni klubovi,restorani,hoteli...zatvoreni su i nasi prihodi. I kad se ponovo otvore proci ce dosta vremena da opet nastupimo. Osim toga,otkazani su javni skupovi,dakle svi festivali na koje smo se prijavili,svi dogadjaji na otvorenom,gdje smo svake godine nastupali,zatvorene su i granice...Trebat ce vremena da se ugostitelji oporave finansijski,da ispostuju svoje osoblje,pa tek onda da razmisle o zabavnom djelu. A dotad...mi smo na stand by. I ne znamo kad ce proci. Mnogi imaju porodice koje izdrzavaju na ovaj nacin. I,ne zaboravite ko vas je uveseljavao vikendima nakon napornih radnih sedmica,ali ne zaboravite ni ko vas je uveseljavao u karanteni,izolaciji i to online mini koncertima.

Ideja/Rješenje

Ideja je da se formira Muzicki fond u koji ce donirati svi oni koji ne mogu zamisliti zivot bez muzike,ali i sponzori koji i inace imaju direktne veze s ovom bransom,poput Red Bulla,Coca Cole, Heinekena, i ostalih slicnih kompanija te auto brendovi, brendovi odjece,itd. Svi muzicari/pjevaci koji su ostali bez ikakvih prihoda,a da isto mogu dokazati, bi dobili isti mjesecni honorar. Zauzvrat,odrzali bi mini koncerte na nacin da pjevaju i sviraju u pokretnom turistickom autobusu, pa bi se na taj nacin ispostovala i fizicka distanca,a odrzala socijalna bliskost. Ovdje je prilika i da se reklamiraju sponzori,sto ne iskljucuje i medijske partnere.

Resursi

Navedeno u paragrafu iznad.

Ciljne skupine

Ciljna skupina su svi,od 7 do 77

Partneri

Navedeno u idejnom rjesenju. Dodatno: Gradovi/opcine, NVO i medjunarodna zajednica.

Finansijski okvir

Tesko je uokviriti ljudski faktor.